2010-03-02
 14:54:58

NY KATEGORI!

Det ploppade just upp från ingenstans att jag skulle ha "The Sims" som kategori, eftersom jag känner att jag kommer skriva om det då och då, så varför inte ge det en egen kategori?
Jag tycker det har blivit extremt kul med The Sims. Jag har kommit jättelångt med min familj, fast det kanske inte är världens bästa...

Okej, nu ska vi se...

  • Mamma & Pappa - Döda - Dom dog en naturlig död
  • Hundarna  - Döda - Dog också en naturlig död
  • Adele - Ensam - Fick besök utav kramkaninen
  • "Kommer inte ihåg namnet" - Sög i skolan - Blev hämtad utav Socialen
  • Mario - Vuxit upp till en man - Klarar livet galant - Jobbar snart som kock (Förhoppningsvis) - Har träffat sitt livs sanna kärlek.

Mario trivs bäst med livet. Snart har han säkert 3 barn, och två hundar och är gift med den där tjejen som jobbar på restaurangen ...


Mamma Amanda försvann först... R.I.P.


Sedan Pappa Henry... R.I.P


Här ser ni då när "Han" blev hämtad utav Soc.


Och här har vi Soc. Tanten...


♥Mario och "Restaurangtjejen"'s första kyss ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: