2010-03-02
 11:12:44

Besöksrekord... Haha

Japp, här har vi då mitt besöksrekord...


Två besökare, visst äger man... *NoT*


Jag tror faktiskt inte att jag har haft flera besökare än två stycken, på en dag..
Visst, lite trögt går det ju, men jag ger inte upp!
Jag ska fixa lite mera kategorier och länkar, så ni får jättegärna lämna en kommentar om vad ni skulle vilja se mer utav i min blogg. Jag ska fixa mera saker, ni vet vanliga saker. T.ex, hiss&diss, sen ska jag anstränga min hjärna så hårt, så att jag kommer på flera åsikter!
Om ni vill att jag ska testa olika saker, får ni gärna säga till, men ej negativa saker, som "Testa att bränna upp dig själv, och se om det gör ont" Jag menar, det är ju självklart att det gör ont! Men typ som olika produkter eller recept! det skulle vara jättekul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: