2010-03-07
 13:35:00

A while ago...

SORRY!!!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ca. 4 dagar, men jag har varit upptagen *NoT*, men nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen, och ska försöka slå min två..


Igår va jag i stan med käre Izabella (DU är fortfarande min käraste, du vet vem du är♥) och flummade runt lite i stan Jag fick med mig hem en foundation, pengar på mobilen (Som tog slut, eftersom det blev massa krångel med alla tågbiljetterna när jag skulle åka hem ifrån kungsängen) Piercing (En låtsas då, som jag och Izza skulle ha som "Symbol" för våran vänskap, men snart blir det en riktig en i näsan!) och mat i magen, från Tacobar ;)

Idag
händer nog ingenting. Har städat klart rummet, så det är gjort. Kanske fortsätter sy på mitt nya klädesplagg (Har inte bestämt mig än för vad det ska bli) , men det är inget som är bestämt.

Nu sitter jag här med en påse Brända Mandlar ♥, och funderar på att koka en liten kopp te...

Ha de gött!!!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: