2010-03-01
 21:50:35

Modellvärld, huh?

Jag måste verkligen ge en stor fet diss till de flesta modellerna. Visst, Victoria Secret modellerna är väl helt okej, men när det kommer till anorexiamodeller, vill jag bara gå och kräkas. Det är så fult, så jag vet inte vad! Det är meningen att vi kvinnor ska vara lite kurviga, inte vara pinnsmala så att killarna inte får något att ta på.

Så, sammanfattning, jag gillar inte. Nej förlåt, jag HATAR "Anorexiamodeller". Det tynger ner så många unga och äldres självförtroende, så att dom mår sämre, och gör likadant - Äter ingenting/stoppar ner fingrarna i svaljet, så att dom spyr. Man ska leva ett hälsosamt liv (Okej, inte för att jag gör det.. Choklad..♥).



Ni ser ju själva att dom inte mår bra...

Ta andra förebilder! som typ Marilyn Monroe :)))



Kurvig, Sexig, KVINNLIG! :)

Det var dagens åsikt! Säkerligen den sista, eftersom jag inte är så bra på det här med åsikter..
Men vi får se!

Take Care ♥








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: